Innsikt

Innsikt

Skaff deg innsyn og status på dine kjerneapplikasjoner.

Tjenesten viser leveransekvalitet og skaper bedre samhandling mellom kunde og leverandør.

Felles innsikt - ingen misforståelser.

Tjenesteavtaler

Tjenesteavtaler

Service modeller viser status på dine sentrale applikasjoner og systemer.

Gjennom avtalte mål defineres tjenestenivå som viser kvaliteten på dine leveranser.

Forbedrer kvalitet og reduserer kostnader.

Målinger

Målinger

Det utføres kontinuerlig overvåking av systemer og infrastruktur for å opprettholde en så høy kvalitet som mulig på dine tjenesteleveranser.

Service Level

Service Level

Leveranseparametre settes opp for avtalte tilgjegelighetsgarantier som oppetid, responstid eller andre måleparametre.

Sanntidsinnsikt og status
Automatisk beregning av refusjoner
Historisk visning på leveransekvalitet
Effektiv samhandling med leverandører
Drill-down for å se etter rot-årsak til avvik

Jevnlige rapporter med

Status

Forbedringsforslag og tiltak

Avviksrapportering

Har du spørsmål?
Ta kontakt